סיפור קצר על השכרת הייברד (טווח בינוני)

סיפור קצר. כבר כמעט שני עשורים שאני עוסק בנדל”ן, משכיר בתים לאנשים. ובסה”כ זה ממש אחלה.

אבל, בתחום הזה אנחנו תמיד מחפשים דרכים להרוויח קצת יותר. בין כל ההוצאות ותשלומי המשכנתא, התזרים תמיד מאתגר. אפילו נראה שכל פעם שהדברים מתחילים להיראות טוב, משהו קורה והוצאה גדולה ובלתי צפוייה צצה וזה נוגס ברווחים, נשמע מוכר?

בסה”כ אין תלונות, רק מציין עובדות.

כשהרעיון של השכרת נכסים לטווח קצר, כגון אייר בינבי, צץ, אני לא זינקתי פנימה מיידית. חכיתי לעתוי הנכון עבורי. המתנתי להזדמנות להמיר כמה נכסים להשכרות לטווח קצר. ההזדמנות הגיעה כהוצאתי כמה בתים למכירה. ההנחה הייתה, למה לא לנסות כהשכרת טווח קצר במקביל למכירה.

האמת, זה היה בסדר, שום דבר מסעיר. אבל למדתי הרבה בתקופה הזו. הבנתי שזה לא בדיוק מתאים לי – הצורך להתמודד עם נותני השירותים להשכרות טווח קצר היה כאב ראש, וכלכלית, זה לא ממש היה משהו משמעותי, רק אם הייתה תפוסה גבוהה. ואם להיות כנה, ההתעסקות עם השחקן הגדול של התחום היא סיוט, גם כבעל נכס וגם כאורח.

לפני יותר מעשור, לפני שבכלל מישהו דיבר על שכירות זמנית, נתקלתי ברעיון אחר: השכרת בתים למספר חודשים בכל פעם, אבל לא קופורייט הוזינג. באותה תקופה, אומנם הצורך היה קיים, אבל למצוא שוכרים כאלו זה היה מאתגר. אפילו לא היה לזה שם – היום קוראים לזה “השכרה לטווח בניינים” או הייבריד.

השכרת הייבירד מציעה המון אפשרויות. 

כרגע יש לנו כמה נכסים להשכרה הייבירד במטרו אטלנטה. ובנתיים, בזמן שאנחנו מתארגנים על שיפורים של שיווק והפצת הרעיון לחתכים שונים של שוכרי הייבריד, כבר יש ביקושים טובים של שוכרי הייבריד, ואפילו יש לנו כבר רשימת המתנה קצרה, וזה בלי בכלל לפרסם.

אז, אם יש לך נכס, ואת/ה סקרן/ית לדעת אם הוא יכול לשמש כנכס הייבירד שלח לנו הודעה – אנחנו לא מחפשים לנהל את הנכס שלך, רק מכוונים לשת”פ עם עד כעשרה בעלי נכסים שרוצים להגדיל את התזרים ואת ההחזר על השקעה.

אם זה נשמע כמו משהו שיכול לעניין אותך – מלא/י את הטופס הקצר שהכנתי.

 

הוספתי קצת מידע נוסף על שכירות הייבריד (באנגלית) למי שמעוניין ללמוד עוד בנושא:

Deciding on Mid-Term Rentals: How to Determine if It’s Right for You

Mid-term Rental (MTR) Case Studies

Maximizing Collaboration – Let’s Partnerup

Mid-Term Rentals: What An Investor Needs to Know

FAQs on Mid-term Rental (MTR)

 

Share